دکتر محمدرضا مهدیزاده، مدیرکل انتقال خون استان تهران از فعالیت چهار مرکز اهدای خون در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد و با تأکید بر نیاز مستمر بیماران به خون و فرآوردههای خونی از شهروندان خواست اهدای خون را تنها به این روزها محدود نکنند.
وی افزود: واحد اهدای پلاکت (فرزیس) مرکز وصال نیز در روز تاسوعا از ساعت ۹تا ۲۴و در روز عاشورا از ساعت ۸تا ۱۵آماده پذیرش داوطلبان خواهد بود.
شما چه نظری دارید؟